CIJENE I PDV

Sve cijene na sajtu www.standard-furniture.ba su izražene u BAM valuti sa obračunatom zakonskom stopom PDV-a od 17 % i vrijede u trenutku primanja tj. slanja narudžbe. “Standard Furniture Factory” d.d. zadržava pravo izmjene cijena bez prethodnih najava.

PLAĆANJE

Plaćanje naručenih proizvoda se vrši isključivo kreditnom karticom, preko servisa 2Chekout, kroz opciju “Kartično plaćanje”. Dovoljno je samo da unesete broj vaše kartice, CVV kod koji se nalazi na njenoj pozadini i datum valjanosti kartice.

I ovoj opciji je potrebno da označite polje “Slažem se sa uslovima korištenja i kupovine”.  Nakon što kliknete na polje Naplata karticom iznos narudžbe se automatski skida sa vašeg računa i obrada narudžbe se vrši odmah.

LIČNI PODACI

Da bismo uspješno i kvalitetno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Zahvaljujući tim podacima Standard Furniture Factory d.d. je u mogućnosti da vam isporuči narudžbu kao i da vas obavijesti o statusu iste. Standard Furniture Factory d.d. se obavezuje da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Standard Furniture Factory d.d. prikuplja samo podatke koji su neophodni za uspješno poslovanje i kvalitetnu saradnju sa kupcima.

Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo radnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi radnici Društva “Standard Furniture Factory” d.d.  kao i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Naši korisnici se u bilo kojem trenutku mogu odjaviti sa naše mailing liste odnosno našeg newsletter.

REKLAMACIJE

Nezadovoljni ste proizvodom  kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko prilikom prve upotrebe ustanovite (unutar 8 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom reklamacije@standard-furniture.ba, telefonski na 033 973 230 ili 033 973 231.

Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i prema Vašem opisu reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamjeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • ili da mi možemo popraviti proizvod.

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća u naše skladište.  Kad proizvod stigne u skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 30 dana, od dana prijema vraćenog proizvoda u naše skladište. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 973 230 ili 033 973 231 e-mailom na reklamacije@standard-furniture.ba

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti unutar osam (8) dana od primitka prozvoda. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je slikati proizvod i pakovanje u kojem je proizvod bio originalno upakovan i iste poslati mailom na reklamacije@standard-furniture.ba.

Ukoliko je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te kupac nije dobio naručeni proizvod već neki drugi, dužan je navedeno prijaviti emailom u roku od osam (8) dana. U tom slučaju, kupac vraća krivo isporučen proizvod na trošak “ Standard Furniture Factory” d.d. koji se obvezuje isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od petnaest (15) dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00 do 16:30.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.

GARANCIJA

Za svaki proizvod kupljen na www.standard-furniture.ba:

  • Proizvođači garantuju da će proizvod tokom trajanja garancije ispravno djelovati, budete li ga koristili u skladu sa njegovom namjenom i uputstvom za upotrebu,
  • Da će na Vaš eventualni zahtjev za popravku, što ste ga dali za vrijeme trajanja garantnog roka, na svoj trošak otkloniti grešku i nedostatke na proizvodu zbog kojih proizvod ne djeluje ispravno, najkasnije tokom 45 dana od dana prijave greške ili u roku navedenom u garantnom listu.
  • Da će sve zahtjeve za servisiranjem rješavati samo i isključivo samo ovlašteni Standard serviser.

Za sve dodatne informacije obratite nam se putem telefona na 033 973 230 ili 033 973 231 na e-mail: reklamacijet@standard-furniture.ba

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 8:00 do 16:30.
Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.

ISPORUKA ROBE

Rok isporuke je 7- 8 sedmica od dana izvršene narudžbe.

USLOVI DOSTAVE

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prevozničkih kompanija  koje obavljaju usluge transporta.

Dostava je moguća na teritoriji cijele BiH po cijeni u zavisnosti od težine atikala, za svaku narudžbu, prije nego naručite proizvod biće Vam prikazana tačna cijena dostave.

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Osim dostave na kućnu adresu naše proizvode je moguće preuzeti i u prodajnom salonu u Podlugovima na adresi Moševićka 17.